Friday, December 26, 2008

瑞士之旅 - 第三天

祝大家圣诞快乐和新年快乐,

不知不觉中我失去了更新这个部落格的兴致,连从瑞士拍回来的照片都还没有整理好。很不应该。

我可以很肯定的是,是Grey's Anatomy使到我拖慢了我自己本来应该做的东西。我深深地沉迷了这部连续剧。还好,我终于把它看完了。

现在要回到现实,把应该做的事情,通通做完,从瑞士拍回来的照片开始....


Hi, Merry Christmas and Happy New Year to everyone.

I kind of lazy to keep my blog updated, unintentionally I lost the energy to do it. Even the Switzerland trip picture I also haven't sorted it out. Anyway, I will try to get it back on the track.

I think, mostly it's because Grey's Anatomy is occupied most of my free time, I'm so addicted to this Series so I'm always put them on my top priority list when I'm home. After so many days, finally I'm finished watching everything, now I have to wake myself up, do the thing that I should do...

ya, back to the Switzerland trip photo again..



 Chillon Castle


View from inside  Chillon Castle

我在第三天的时候,去了Chillon城堡,瑞士最出名的城堡。里面很暗,拍到的照片不好看,所以就只有这两张照片。

这个城堡真的很出名,有很多风景画都是用它的。

对它有兴趣的话,看这里




又去了联合国和红十字军的中部.....的门口。太多地方,太少时间,来去匆匆啊。