Tuesday, July 17, 2007

lapsap派对 - 照片

因为那个派对太疯狂了,我到现在还没有醒来。在网上找到了几张照片,你们自己评论。迟一些我会把我自己的照片post上来。你们最好要有心理准备。:P

非常的拥挤

哈哈哈,不用多说了

如果我有这么瘦,我也这样穿。


无言。。。。太high了

The lapsap party was crazy and awesome, its make me still stone until now. Just google and found some of the party picture. Here there are. I promise I will post my fugly picture later.Ya, it's fugly, but it's my blog :P