Thursday, September 6, 2007

矛盾

有时候我觉得部落格不只是我自己的个人日记/笔记,它也算是一个让人家更了解我的地方。可是,当越来越多人看我的部落格的时候(谢谢大家的支持!),在高兴之余也有一点点的担心,因为在写故事的时候,要顾全各方,往往种种因素让我决定不要把故事说出来。可是,这有违反了我写部落格的宗旨。希望我自己能找到一个平衡点吧……

For me, my blog is not only my life journal, its also let other people understand me more. By the time goes by, my blog spread wider and wider (thanks to my viewers!), I can not simply write a story out without thinking of its consequences. Therefore, a lot of stories i cannot share it here. I feel frustrated because this is against my principle of blogging. Hopefully I can find a balance here….

ps: I think I wrote a similiar post before.hehe