Sunday, June 17, 2007

刚性or感性?



我没有想到会被这套电影感动到我眼湿湿的。Will Ferrell的演出让我另眼相看。



“A story about a man who’s unaware that he’s about to die. If he knows he’s going to die and chooses to die anyway, isn’t that the kind of man you want to keep alive?”



fuck! 身为一个大男人,真丢脸!




今天,kiks-tyo x airmax1 ben drury

最近我很多旧朋友都发生的不如意的事情。希望他们早日振作起来,对!我就是在讲你!
最后,祝sweeyean,yeekiat 和kevin 生日快乐。